0
Ваше місто:
Примірочна
0
Ваша примірочна
Мова сайту:

Публічна оферта

Публічна оферта передбачає пропозицію товарів і послуг, яка адресована клієнтам, що бажають оформити покупку в інтернет магазині «Пані Яновська®». Своєрідний договір охоплює всі важливі моменти, обов'язкові до виконання покупцем і самим магазином.

Загальна інформація

  1. Ринкові відносини між інтернет магазином і клієнтом виникають після оформлення замовлення за допомогою телефонного дзвінка (номера в розділі «Контакти») або шляхом відправки повідомлення через сервіс «Зворотній зв'язок». Подібна дія говорить про те, що покупець, не залежно від статусу (фізична, юридична особа або підприємець), приймає умови публічної оферти.
  2. Згідно зі статтею №633 і №641 Цивільного Кодексу України, прописані моменти є абсолютно однаковими для всіх клієнтів інтернет магазину «Пані Яновська®».
  3. Оформляючи замовлення на товар, клієнт погоджується з порядком його оплати, доставки в межах території України, умовами обміну і повернення.
  4. Ця угода починає діяти з моменту покупки одягу до повного розрахунку з інтернет магазином і отримання клієнтом товару.
  5. Умови даної публічної оферти можуть змінюватися продавцем в односторонньому порядку, без завчасного повідомлення клієнта. Нові пункти вступають в дію з дня опублікування їх на сайті «Пані Яновська®».

Основні терміни і поняття

У даної публічної оферти використовуються терміни, значення яких наступне:

  1. Продавець - інтернет магазин «Пані Яновська®».
  2. Покупець (Клієнт) - фізична, юридична особа або підприємець, які оформили замовлення на придбання товару у продавця.
  3. Товар - дитячий, чоловічий і жіночий одяг, що представлений ​​в каталозі інтернет магазину «Пані Яновська®».
  4. Замовлення - правильно оформлений вибір покупця серед представленого товару з доставкою до вказаного місця.
  5. Інтернет магазин - сайт, розміщений за адресою https://paniyanovska.ua/uk/, з товарами власного виробництва бренду «Пані Яновська®».

Порядок оформлення покупки

1. Клієнт самостійно оформляє замовлення, визначившись з вибором із запропонованого асортименту.
2. Покупку можна зробити:

  • на сайті, заповнивши необхідні дані і вибравши форму оплати;
  • зателефонувавши за номерами, що вказані в розділі «Контакти»;
  • за допомогою клавіші «Купити в 1 клік», залишивши своє ім'я та номер телефону.

В останньому варіанті покупки варто врахувати, що товар автоматично не бронюють і для уточнення інформації, менеджери зв'яжуться в телефонному режимі в робочий час.
3. Замовлення обробляється інтернет магазином за 1 робочий день.
4. Якщо обраної продукції немає в наявності, її можна перемістити «В лист очікування», уточнивши терміни появи товару на складі з представниками інтернет магазину.
5. У разі подання неповної інформації або даних щодо замовлення, менеджери «Пані Яновська®» мають право вимагати у клієнта уточнення відомостей. При цьому термін оформлення покупки переноситься на час, необхідний для такої конкретизації.
6. Змінити або анулювати замовлення можна тільки в телефонному режимі за номерами, що вказані в «Контактах» і тільки в робочий час (09.00 - 21.00 робочі дні, 12.00 - 21.00 на вихідних).
7. Перевірити статус покупки є можливість в особистому кабінеті, відвідавши сторінку «Мої замовлення».
8. Після відправки товару, менеджери «Пані Яновська®» обов'язково повідомляють покупцеві номер товарно-транспортної накладної одним із способів: листом на електронну адресу або смс на телефон.

Оплата і доставка товару

1. Ціна кожного товару визначається продавцем і вказана на сторінках, поруч з екземплярами одягу. Загальна вартість замовлення формується шляхом підсумовування всіх товарів і ціни доставки, в залежності від обраної транспортної компанії.
2. Купуючи товар на суму більше 1900 грн, клієнт автоматично переходить на оптові ціни.
3. Оплатити замовлення можна одним із способів:

  • переказом грошей на карту підприємця в компанії «ПриватБанк»;
  • через розрахунковий рахунок в компанії «ПриватБанк» (для оптових замовлень);
  • шляхом онлайн-оплати через сервіс «Приват24» або «Liqpay»;
  • післяплатою.

Узгодити спосіб оплати необхідно з менеджерами в процесі оформлення покупки.
4. В залежності від обраної клієнтом транспортної компанії, відправка товару виконується через:
● службу «Нова Пошта», «УкрПошта»  - щодня;
● інші транспортні компанії - вівторок і четвер.
За умови роздрібного замовлення на суму від 1000 грн, доставка продукції перевізником «Нова Пошта» здійснюється безкоштовно (для інших ТК - від 700 грн).
5. Вартість доставки залежить від розцінок ТК, ваги посилки і оціночної вартості. Детальніше ознайомитися з цінами на доставку і способами транспортування обраного одягу клієнт може, перейшовши за посиланням https://paniyanovska.ua/uk/delivery-methods/.

Обмін і повернення

  1. Отримуючи продукцію на складі транспортної компанії, клієнт зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, а також переконатися в належному вигляді товару (чи не пошкоджений) і повної його комплектації.
  2. Якщо одна з умов не виконана, покупець зв'язується з менеджером інтернет магазину «Пані Яновська®», пояснивши причини повернення або необхідність обміну продукції.
  3. Порядок повернення і обміну регулюється відповідним розділом сайту. Ознайомитися з правилами можна, перейшовши за адресою https://paniyanovska.ua/uk/product-returns/.
  4. Обов'язковою умовою повернення продукції є наявність необхідних ярликів, бірок, етикеток, а також відсутність ознак використання одягу (товар не носився).
  5. Гроші за товар перераховуються на карту покупця протягом 5 днів з моменту повернення одягу на склад продавця. Номер рахунку клієнт вказує при оформленні замовлення. Інтернет магазин розраховується тільки в межах ціни товару, за винятком комісії за поповнення карти.
  6. Пересилання товарів на повернення і обмін оплачується клієнтом. У разі виробничого браку, неповної комплектації або інших помилок з вини інтернет магазину, одяг можна обміняти або повернути за рахунок «Пані Яновська®».
  7. У разі обміну одягу на інший колір, розмір або модель, нова посилка відправляється продавцем відразу ж, після отримання повернення.
  8. Претензії, що стосуються неповної комплектації, пересортиці, дефектів і т. д. приймаються інтернет магазином протягом 14 днів, після отримання клієнтом товару.

Відповідальність

  1. За неналежне використання товару, придбаного в інтернет магазині «Пані Яновська®», відповідальний Покупець.
  2. Сторони несуть зобов'язання за невиконання умов, прописаних в даній публічній оферті, згідно законодавства України.

Додаткові моменти

  1. Покупець може оформити замовлення, не проходячи реєстрацію. Після першої покупки система автоматично створює «Особистий кабінет» з контактною інформацією.
  2. Постійні Клієнти мають право скористатись накопичувальною системою знижок (від 1% до 6%).
  3. Пройшовши реєстрацію на сайті «Пані Яновська®», Покупець погоджується на збір і обробку особистої інформації з метою оформлення замовлення, відправлення товару через транспортні компанії, а також періодичної розсилки рекламних та спеціальних пропозицій на e-mail або телефон.