FAQ поширені питання - інтернет магазин PaniYanovska

FAQ – поширені питання

Як зареєструватися в інтернет-магазині?

Щоб зареєструватися в інтернет-магазині необхідно натиснути кнопку «Реєстрація» у верхньому правому кутку і ввести Ваше ім'я та адресу електронної пошти, куди буде відправлено лист з посиланням для активації облікового запису (посилання дійсне 1 день, в разі не активації заявка видаляється), після переходу по якій, аккаунт буде активовано. Також є можливість активації через номер телефону, якщо немає електронної пошти або бажання її вказувати, для цього натисніть «немає email», введіть номер телефону і натисніть кнопку «Відправити код». У вікні «Код перевірки» введіть код, який прийшов в смс на вказаний номер телефону, заповніть пароль і натисніть кнопку «Реєстрація».

Як відновити пароль?
Відновити пароль можна при вході, натиснувши "Забули пароль". Вам буде запропоновано відновити пароль через електронну пошту або номер телефону.
Як змінити контактні дані, вказані при реєстрації?
Контактні дані вказані при реєстрації Ви можете змінити в будь-який момент, увійшовши в акаунт і натиснувши "Мій кабінет" у верхньому правому куті, у вкладці "Особисті дані" є кнопка "Редагувати особисті дані", натиснувши яку можна внести зміни.
Чи можна робити замовлення без реєстрації?
Так звичайно, можна робити замовлення без реєстрації. При першому замовленні система автоматично Вас зареєструє і відправить дані для входу на електронну пошту (якщо вказано адресу електронної пошти) або номер телефону. Реєстрація полегшує заповнення контактних даних при наступних замовленнях, можливість користуватися дисконтною системою знижок. Так само можна дивитися історію замовлень і багато іншого.
Як зробити замовлення?

Зробити замовлення Ви можете через: 1. Сайт, вибравши товар і заповнивши дані для відправки (ПІБ, номер телефону, транспортна компанія, адреса доставки) і оплати (післяплата, оплата на карту Приватбанку або онлайн оплата (LiqPay або Приват24)). В даному випадку відбувається автоматичне бронювання товару. 2. За номерами телефонів: (095) 604-72-25, (098) 700-55-45, (093) 044-14-66 в робочий час з 9.00 до 17.00 (крім суботи та неділі) 3. За допомогою кнопки "Купити в 1 клік", заповнивши ім'я і номер телефону, інші дані уточнюються в телефонній розмові з менеджером при обробці замовлення. Товар в даному випадку не бронюють АВТОМАТИЧНО, просимо взяти до уваги, якщо покупка здійснюється в неробочий час.

Терміни виконання замовлення?
Ми намагаємося максимально швидко обробляти замовлення,що надійшли, зазвичай це займає один день на збір замовлення, виставлення реквізитів на оплату і відправку замовлення. Залежно від обраної транспортної компанії, відправка замовлень здійснюється щодня для Нової Пошти та Делівері, вівторок і четвер для інших.
Як можна внести зміни або анулювати замовлення?
Внести зміни по замовленням можна в телефонному режимі за телефонами: (095) 604-72-25, (098) 700-55-45, (093) 044-14-66 в робочий час з 9.00 до 17.00 (крім суботи та неділі) . Добавку до замовлення можна зробити через сайт, створивши нове замовлення, яке буде об'єднане з попереднім.
Мінімальна сума замовлення?
Для роздрібних замовлень немає мінімальної суми. Для оптових замовлень мінімальна сума замовлення складає 1500 грн. за оптовими цінами. Перехід на оптові ціни в кошику відбувається автоматично при досягненні цієї умови.
Чому номер телефону - обов'язкове поле при оформленні замовлення?
Номер телефону обов'язкове поле, так як комунікація за замовленням відбувається по телефону і номер ТТН посилки відправляється в смс на телефон.
Як перевірити статус замовлення?

Статус замовлення відображається в особистому кабінеті покупця, у вкладці "Мої замовлення":

  • Статус "новий" позначає, що замовлення прийняте в обробку, але товар ще не заброньовано.
  • Статус "прийнятий" позначає, що замовлення прийняте в обробку і заброньовано.
  • Статус "скасований" позначає, що замовлення скасоване через відмову покупця або перевищення термінів резерву і ненадходження оплати за замовленням.
  • Статус "оплачений, чекає відправки" позначає, що замовлення оплачено і готується до відправки.
  • Статус "виконаний" позначає, що посилка відправлена, номер ТТН відправлений в смс на телефон і вказано в замовленні на вкладці "Повна інформація про замовлення".
Не можу зробити замовлення, сайт пише, що такий користувач вже існує?
Це означає, що Ви не увійшли в свій аккаунт на сайті і вводите свої дані, вже будучи зареєстрованими на сайті. Необхідно натиснути на кнопку "Увійдіть з паролем" або "Продовжити", зробити вхід, якщо не пам'ятаєте пароль натиснути "Забули пароль", слідуючи підказкам відновити пароль і оформити замовлення. Або ввести інші дані (адреса електронної пошти або номер телефону) для оформлення замовлення.
Які умови доставки?

З детальними умовами доставки можна ознайомитися на сторінці Доставка

Страховка доставки?

Всі посилки страхуються на повну вартість, якщо Ви бажаєте страхувати на мінімальну вартість, необхідно це вказувати в коментарі до замовлення або в телефонному режимі.

Як я дізнаюся коли чекати посилку?

Після відправлення посилки, в обов'язковому порядку повідомляємо номер ТТН в смс на ваш телефон, якщо вказана ел. пошта, то відправляється лист з номером ТТН і адресою доставки для транспортних компаній Нова Пошта і Укрпошта, а також номер ТТН відображається в замовленнях в особистому кабінеті покупця.

Способи оплати в інтернет-магазині
Як не помилитися з розміром?

Для вашої зручності, ми вручну вимірюємо необхідні параметри в розмірах. Для того, щоб подивитися вимірювання в розмірі, оберіть необхідний розмір і натисніть кнопку "Вимірювання в розмірі":

 

Де подивитися вимірювання у розмірі?
Де подивитися наявність товару?

У картці товару відображається наявність в активному розмірі:

інформація про наявність товару

Як обміняти товар?

Детальні інструкції з обміну знаходяться на сторінці Обмін та повернення

Терміни та умови відшкодування за повернення?
Чи є у Вас знижки для постійних покупців?

Для постійних клієнтів нашого інтернет магазину діє накопичувальна система знижок.

Детальніше ознайомитися можна на сторінці Наші знижки