FAQ – поширені питання
Щоб зареєструватися в інтернет-магазині необхідно натиснути кнопку «Реєстрація» у верхньому правому кутку і ввести Ваше ім'я та адресу електронної пошти, куди буде відправлено лист з посиланням для активації облікового запису (посилання дійсне 1 день, в разі не активації заявка видаляється), після переходу по якій, аккаунт буде активовано. Також є можливість активації через номер телефону, якщо немає електронної пошти або бажання її вказувати, для цього натисніть «немає email», введіть номер телефону і натисніть кнопку «Відправити код». У вікні «Код перевірки» введіть код, який прийшов в смс на вказаний номер телефону, заповніть пароль і натисніть кнопку «Реєстрація».
Зробити замовлення Ви можете через: 1. Сайт, вибравши товар і заповнивши дані для відправки (ПІБ, номер телефону, транспортна компанія, адреса доставки) і оплати (післяплата, оплата на карту Приватбанку або онлайн оплата (LiqPay або Приват24)). В даному випадку відбувається автоматичне бронювання товару. 2. За номерами телефонів: (095) 604-72-25, (098) 700-55-45, (073) 700-55-45 в робочий час з 9.00 до 17.00 (крім суботи та неділі) 3. За допомогою кнопки "Купити в 1 клік", заповнивши ім'я і номер телефону, інші дані уточнюються в телефонній розмові з менеджером при обробці замовлення. Товар в даному випадку не бронюють АВТОМАТИЧНО, просимо взяти до уваги, якщо покупка здійснюється в неробочий час.
Внести зміни по замовленням можна в телефонному режимі за телефонами: (095) 604-72-25, (098) 700-55-45, (073) 700-55-45 в робочий час з 9.00 до 17.00 (крім суботи та неділі) . Добавку до замовлення можна зробити через сайт, створивши нове замовлення, яке буде об'єднане з попереднім.
Статус замовлення відображається в особистому кабінеті покупця, у вкладці "Мої замовлення":
- Статус "новий" позначає, що замовлення прийняте в обробку, але товар ще не заброньовано.
- Статус "прийнятий" позначає, що замовлення прийняте в обробку і заброньовано.
- Статус "скасований" позначає, що замовлення скасоване через відмову покупця або перевищення термінів резерву і ненадходження оплати за замовленням.
- Статус "оплачений, чекає відправки" позначає, що замовлення оплачено і готується до відправки.
- Статус "виконаний" позначає, що посилка відправлена, номер ТТН відправлений в смс на телефон і вказано в замовленні на вкладці "Повна інформація про замовлення".
З детальними умовами доставки можна ознайомитися на сторінці Доставка
Всі посилки страхуються на повну вартість, якщо Ви бажаєте страхувати на мінімальну вартість, необхідно це вказувати в коментарі до замовлення або в телефонному режимі.
Після відправлення посилки, в обов'язковому порядку повідомляємо номер ТТН в смс на ваш телефон, якщо вказана ел. пошта, то відправляється лист з номером ТТН і адресою доставки для транспортних компаній Нова Пошта і Укрпошта, а також номер ТТН відображається в замовленнях в особистому кабінеті покупця.
Для вашої зручності, ми вручну вимірюємо необхідні параметри в розмірах. Для того, щоб подивитися вимірювання в розмірі, оберіть необхідний розмір і натисніть кнопку "Вимірювання в розмірі":
У картці товару відображається наявність в активному розмірі:
Детальні інструкції з обміну знаходяться на сторінці Обмін та повернення
Для постійних клієнтів нашого інтернет магазину діє накопичувальна система знижок.
Детальніше ознайомитися можна на сторінці Наші знижки